» rejestracja                                       » zapomniane hasło
11 grudzień 2017, godzina: 10:24, imieniny Ady, Aleksandra, Dagmary

Wyszukiwarka


+ zaawansowane

Polecamy
Reklamy Google
Peter Green

Adres:
ul. W. Reymonta 71d/22
05-400 Otwock

telefon: 603 224 629; 22 788 12 31
e-mail:
strona internetowa: www.peter-green.com

Opis:
Realizujemy usługi księgowe dla międzynarodowych koncernów, jak również dla firm krajowych. 01.08.2008 r., jako pierwsi wprowadziliśmy internetowy system obsługi klienta – rtax, pozwalający na świadczenie usług dla najbardziej wymagających klientów. Posiadamy wykwalifikowaną kadrę, której doświadczenie i stabilność zapewnia ostateczny sukces nam i naszym kontrahentom.

Nasza misja
Profesjonalna obsługa firm poprzez wykorzystanie najnowszych technologii.

Nasza wizja:
Chcemy być liderem w naszej branży dzięki wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań i usług.

Zakres usług
Księga przychodów i rozchodów:
• Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
• Prowadzenie ewidencji dla celów podatku dochodowego
• Prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług
• Prowadzenie ewidencji środków trwałych
• Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdu
• Ustalanie wysokości należnego podatku dochodowego
• Sporządzanie miesięcznych deklaracji takich jak PIT, VAT

Księgi rachunkowe:
• Prowadzenie ksiąg rachunkowych
• Ewidencja w następujących układach kosztów: rodzajowym, kalkulacyjnym, rodzajowym i kalkulacyjnym
• Kontrola zmiany stanu produktów /bilansowa i wynikowa/
• Analiza kręgu kosztów
• Prowadzenie ewidencji dla celów podatku dochodowego
• Prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług
• Prowadzenie ewidencji środków trwałych
• Ustalanie wysokości należnego podatku dochodowego
• Ustalenie wysokości podatku dochodowego odroczonego
• Ustalenie wysokości podatku od towarów i usług
• Sporządzanie deklaracji takich jak Cit, VAT
• Sporządzanie kwartalnych informacji podsumowujących VAT-UE
• Dokumentacja i ewidencja transakcji wewnątrzwspólnotowych
• Analiza kont rozrachunkowych
• Ustalanie sald z odbiorcami i dostawcami
• Wiekowanie należności
• Pomoc w ustalaniu rezerw np. na należności
• Przygotowywanie Zakładowego Planu Kont oraz Polityki Rachunkowości
• Przygotowywanie procedur księgowych
• Sporządzanie miesięcznego bilansu i rachunku zysków i strat
• Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego /Bilans, Rachunek zysków i strat, Rachunek przepływów pieniężnych (Cash Flow), Informacja dodatkowa/
• Stosowanie Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (MSR)
• Stosowanie Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF)

Administracja płacami:
• Sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych w następujących systemach wynagradzania: miesięcznym, godzinowym, akordowym, godzinowo-akordowym i prowizyjnym
• Sporządzanie rachunków dla osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych: zlecenia, o dzieło i kontraktów menedżerskich
• Rozliczanie nieobecności na listach płac oraz obliczanie wynagrodzenia za czas choroby
• Prowadzenie ewidencji nieobecności z podziałem na nieobecności spowodowane chorobą lub macierzyństwem, urlopem wypoczynkowym i innymi przyczynami.
• Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwolnieniem pracownika
• Rejestrowanie zmian danych w trakcie zatrudnienia
• Sporządzanie deklaracji PIT-4, PIT-11, PIT-40
• Wydruk pasków płacowych
• Przygotowanie deklaracji PFRON
• Przygotowywanie deklaracji GUS

ZUS:
• Sporządzenie deklaracji ZUS dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
• Sporządzenie deklaracji ZUS dla pracowników zatrudnionych na podstawie
umów cywilno-prawnych
• Sporządzenie deklaracji ZUS dla przedsiębiorstwa
• Rejestracja i wyrejestrowanie z ZUS
• Wydruk formularzy RMUA i przesłanie ich do Klienta
• Wysyłanie deklaracji ZUS w ustawowych terminach

Administracja kadrami:
• Przygotowywanie umów o pracę
• Przygotowywanie umów cywilno-prawnych
• Prowadzenie zgodnie z przepisami prawa dokumentacji zatrudnienia
• Ustalanie prawa do uprawnień pracowniczych
• Prowadzenie wykazu brakującej dokumentacji w aktach osobowych pracowników

Ewidencja magazynowa:
• Tworzenie kartoteki kontrahentów
• Tworzenie kartoteki artykułów i usług
• Tworzenie dokumentów magazynowych / bilans otwarcia, remanent, PZ, WZ, MM, ZU, SU, zamówienia odbiorców i własne /
• Tworzenie dokumentów handlowych / faktura VAT, rachunek zwykły, paragon, faktura korygująca VAT, faktura pro forma /
• Obsługa dowolnej liczby magazynów
• Rozchodowanie towaru metodą FIFO lub LIFO, wybór z konkretnej dostawy
• Ewidencja magazynowa prowadzona w cenach rzeczywistych netto i brutto
• Stan magazynu, oferty, cenniki
• Różnorodne zestawienia dokumentów magazynowych i handlowych, rejestry VAT
• Zestawienia obrotów magazynowych
• Sumaryczne stany zamówień i rezerwacji
• Analizy zakupów, sprzedaży i zysków wg różnych kryteriów
• Rejestry dokumentów i wykaz najlepszych odbiorców
Galeria:
Formularz kontaktowy:
E-mail adresata:


Treść:


Podpis:

ilość wyświetleń prezentacji: 4221
Aktualności
Na bieżąco
Pogoda
Money.pl - Kliknij po więcej
11 grudnia 2017
Źródło: MeteoGroup
Kursy walut
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
NBP 2017-12-08
USD 3,5808 +0,24%
EUR 4,2026 -0,21%
CHF 3,5924 -0,29%
GBP 4,8261 +0,96%
Wspierane przez Money.pl
Polecamy
Ankieta
Gdzie spędzisz tegoroczny urlop?

W Otwocku
 14%

Nad polskim morzem
 26%

Na Mazurach
 9%

W polskich górach
 8%

Gdzie indziej w Polsce
 4%

Za granicą
 14%

Nie mam urlopu
 25%


Partnerzy serwisu